x
 

On-line poptávkový formulář

Sociální sítě a internetový marketing

Správa sociálních sítí, tvorba PPC reklam a Facebook aplikací, optimalizace stránek ve vyhledávačích, analytika webu na základě chování návštěvníků a jejich oslovení pomocí emailového marketingu. To vše pod jednou střechou nabízí naše reklamní společnost.

Správa a moderování sociálních sítí Facebook, YouTube, Google+, Twitter, Instagram
Již řadu let se intenzivně věnujeme správě vlastních a klientských sociálních sítí, zejména pak na Facebooku a YouTube. Našima rukama prošly desítky stránek dohromady s více jak 600 tisíci českých a slovenských fanoušků. V oblasti sociálních médií nabízíme kompletní servis, počínaje založením a nastavením stránky, dále denní obsahovou správou a komunikaci s fanoušky a konče pravidelným reportováním statistik a jejich vyhodnováním. Ty dále využíváme při spouštění sponzorovaných příspěvků, reklam či videí.

PPC kampaně - AdWords, Sklik, Facebook
V oblasti PPC kampaní rovněž zajišťujeme plnohodnotnou péči, kdy vše zajistíme za vás - kreativní kampaně s pečlivě vybranými klíčovými slovy, jejich následnou analýzu, nastavení konverzí i reportování statistik zadavateli. Při práci s PPC využíváme licencované programy, které podporují výběr těch nejefektivnějších kampaní i klíčových slov. PPC kampaně spravujeme v rozhraních AdWords, Sklik a Facebook.

Výroba Facebook aplikací
Chcete propagaci na Facebooku trošku jiným způsobem? Navrhneme a vyrobíme Facebook aplikaci na míru klienta, a to už od samotného návrhu až po jeho realizaci. Facebook aplikace nebo hry se skvěle hodí jak ke zvýšení počtu fanoušků vaší facebookové či webové stránky, tak i reklamě na konkrétní produkt, na jehož základě může být samotná aplikace postavena. Při tvorbě aplikace nabízíme návrh grafického i funkčního konceptu.

SEO - Optimalizace stránek ve vyhledávačích
Vlastníte webovou stránku, nabízíte kvalitní a zajímavý obsah, ale máte pocit, že stále nedostáváte zaslouženou návštěvnost? Problém může být právě v optimalizaci vaší stránky a ať se budete snažit co nejvíce, návštěvníci zkrátka nedorazí. V tom případě doporučujeme, abyste se obrátili na nás a my vám s optimalizací (SEO) na základě našich předchozích zkušeností. Váš web upravíme po textové i programátorské stránce a budeme soustavně pracovat na tom, aby se umisťoval na předních pozicích.

Komplexní analytika webových stránek
Pomocí speciálních nástrojů jsme schopni určit, kdo jsou návštěvníci vašeho webu a detaily o nich: chování, věk, pohlaví, odkud pochází, co je na stránkách nejvíce zajímá a tak dále. Díky těmto údajům vám můžeme navrhnout další úpravy, díky kterým je oslovíte ještě více a budete se moci skutečně zaměřit na to, co funguje nebo naopak zapracovat na tom, co byste chtěli, aby na návštěvníky fungovalo, ale zatím tomu tak není. Součástí analýzy je i zhodnocení webu z pohledu nestranného návštěvníka, tzv. "user friendly" náhled.

Emailový marketing nebo-li newslettery
V dnešní době, kdy je na internetu ve všech oborech vysoká konkurence a návštěvníci stránek nemají čas prolézat každý kout webu, je dobré jim servírovat aktuality a nejžhavější akce přímo pod nos. Nejsnadnější cesta, jak toho dosáhnout, je e-mailing nebo-li newslettery, které potenciálního klienta přímo v jeho e-mailu pomocí poutavé grafiky a chytlavých heslech informují o tom zásadním a vedou ho přímo na příslušné sekce vašich stránek. My v oblasti e-mailingu nabízíme jak obsahovou, tak i grafickou tvorbu a stejně tak následné rozeslání do databáze klientů.
 

PPC kampaně

Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou PPC reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.

Správa sociálních sítí

YouTube
Facebook
Twitter
Google+
Instagram

SEO

Cílem SEO (optimalizace pro vyhledávače) je získat pro vaši webovou stránku co nejvyšší pozici ve vyhledávačích a tím pádem přilákat co nejvíce návštěvníků.

Webová analýza

Webová analytika je měření, sběr, sledování a vyhodnocování internetových dat za účelem porozumění chování návštěvníků a tím i zjištění, jaké změny webu povedou k větší efektivitě.

E-mailing

Patří mezi nástroje přímého marketingu, který lze využívat ke sdělení konkrétní informace či novinky na přesně stanovený seznam lidí, díky čemuž jde o jeden z nejefektivnějších způsobů one-to-one komunikace.